Wat is dit weer een groot succes geweest. Enige tijd geleden is de tweede lading aan kledingzakken opgehaald en in de vrachtwagen gezet met hulp van de kinderen van groep 6! Wat is het fijn dat de kinderen zo ontzettend fijn mee hebben geholpen, want het was weer een enorme hoeveelheid.
Dat het veel was, blijkt wel uit onderstaand ontvangen certificaat! Aan jullie allemaal grote dank voor jullie inzet. Al het opgebrachte geld gaat via de OR ingezet worden voor de kinderen van Meester Vos!

© 2002 - 2026 Alle rechten voorbehouden - OBS Meester Vos
Website realisatie door ProdaCom
Naar boven